perjantai 23. lokakuuta 2015

Kohti tavoitteita

Heippa!
Pakko sanoa heti alkuun, että vitsi miten innoissani ja onnellinen oon tällä hetkellä. Viimein kaikki asiat alkaa järjestyä ja stressi on ainakin puolittunut entisestä. Olin keskiviikkona työhaastattelussa ja eilen sain tietää, että pääsen maanantaina aloittamaan uudessa työpaikassa. Pääsen vihdoin työskentelemään asiakaspalvelutyössä, josta olen haaveillut jo kauan. En voi muuta sanoa, kun että odotan innolla ensimmäistä työpäivää ja sitä, miten arki alkaa taas rullaamaan.

Aloitin tänään yhteistyön ihanan ja upean bikini fitness-kisaajan Ilona Siekkisen kanssa. Hän siis tekee mulle etävalmennusta, jotta pääsisin kohti tavoitteita ja unelmiani. Kokeilin tänään jo yhtä HIIT-treeniä, joka oli kyllä ihan super. Ruokavalioon ei ihmeellisemmin muutosta edellisestä tullut, mutta pitäisi vaan muistaa syödä vähän säännöllisemmin ja enemmän kasviksia. Mulle on aina ollut vaikeeta kasvisten syöminen sekä tuo, että ruokavälit ei venyisi liian pitkiksi. Huomaa kyllä, kuinka ruokavälien venyessä alkaa tekemään mieli kaikkea ylimääräistä.
Jännittää, miten kaikki alkaa sujumaan ja miten jaksan nyt kun työt tulevat takasin kuvioihin. Luottavaisin mielin kuitenkin menen eteenpäin. :)

Vähän varastoon näitä herkullisia juomia 😊

Ekaa kertaa oli uudet Zeropointin kompressiosukat jalassa! Tykkäsin kyllä hirveesti.



Viime viikonlopun I love me-messujen ostokset!
Hyvää viikonloppua kaikille!

-Iida


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti